#1 Skrevet April 1, 2013 Hei, Jeg har klart å rote bort min TA-technix justeringsnøkkel, og må bestille meg ny hos P&R fort som fy. Jeg ser de har 2 typer; en liten og en stor. Hvilken må jeg ha? Jeg har settet til 2999,- Spiller kanskje ingen rolle, men greit å være sikker. Er usikker på om det er stor eller liten som faktisk følgte med, da jeg ikke vet forskjellen. Mvh, og håper på raskt svar Anders Engebretsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 1, 2013 På mitt ta sett er det 1stor og 1 liten. Låsemutteren er sor og justerings mutter er liten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 1, 2013 Om det er to muttrer på demperene må du nok ha begge for å løsne det? å det er nok den lille du trenger mest, men siden P&R selger det burde nok de svare ganske enkelt på dette?l Edit er det skikkelig krise og du har fjær klemmer kan du sikkert bruke det og nærmest skru for hand sålenge du har vasket\renset gjengene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 1, 2013 Så nøkkelen er like stor, men det er det lille hakket på u-ringen på nøkkelen som viker litt fra hverandre da eller? Låsemutteren skal jo bare skrus til for hånd, så vil tro at man trenger bare èn nøkkel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 1, 2013 På mitt sett er det to små mutre bak, og en stor og en liten mutter foran. Så jeg vil tro at du vil trenge begge nøklene. Er det en stund siden mutrene er skrudd på, sitter dem nok ganske så godt fast:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 1, 2013 Men hvorfor følgte det da med bare èn nøkkel? Dette avhenger vel helt av hvilket sett man har også. Nøkkelen jeg hadde var relativt stor, vet ikke om det er størrelsen eller innhakket på buen som er forskjellen her, men vil tro jeg bare trenger èn. Spørsmålet er da hvilken. En eller annen må jo ha dette settet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 1, 2013 Jeg har også et TA-sett, men det fulgte fremdeles 2 nøkler med.. Hakkene ser like ut, nøklene også for så vidt, men den ene er større enn den andre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 1, 2013 Hadde nå bare sendt en mail eller ringt de i morgen så du faktisk får riktig svar. Delen kommer ikke noe før uansett om du bestiller nå siden det er stengt i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...