Custom Auto Craft Bakpotte til type 85, passform ?

Anbefalte innlegg

Har ikke kjøpt til coupe, men har brukt til urq og 200 20v disse er meget bra, så er og anbefale :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og en til i klubben har bestilt av han, respektive 10vt og 20vt Audi 200, ikke noe å si på verken kundeoppfølging, innpakking eller passform på potter og rør. Har handlet masse ifra han, kun positive skussmål å gi :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert, har denne i bestilling til min bil, men så fant jeg bilder av en bil med eksos som ligna litt som både hang skeivt og hadde enderørene stikkende laangt ut..

Håper dette var en annen type :P

Takk for svar ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slitt opphengsgummi, også lengre forover kan forandre en god del, du har også de armene du kan banke, bøye og tøye litt på for å endre litt på hvordan den henger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipp topp tommel opp:) Handla komplett eksos til en 7a 20v en gang:) Strøken passform og ett bra arbeid:) 10P fra meg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Har noen kjøpt denne bakpotta fra CAC ? og som kan fortelle hvordan passformen er ?

Har denne på min og er kjempefornøyd :)

bare positivt å si om Paul også :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.