Anbefalte innlegg

Du selger ikke bare dekkene, Runar?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du selger ikke bare dekkene, Runar?

Det kunne jeg gjort, men da er det bedre at du skreller av dekkene og selger felgene løst etterpå, det er dekkene som er mest verdt i settet sånn sett. Men tror det er enklere å selge komplett enn kun dekk i og med at det er litt store hjul og bileierne da tenderer å være litt mindre interessert i å bytte over dekk/felg enn de som har A4, sånn helt generelt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki. Dimmensjonen er større enn hva jeg eventuelt skulle brukt, ergo er interessen kun for felgene. Men du får gi beskjed om du selger bare felger, så får vi se om jeg slår til:) Det er jo ett klassisk design som passer de fleste vw/audi!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki. Dimmensjonen er større enn hva jeg eventuelt skulle brukt, ergo er interessen kun for felgene. Men du får gi beskjed om du selger bare felger, så får vi se om jeg slår til:) Det er jo ett klassisk design som passer de fleste vw/audi!

 

Jepp, du finner sikkert et tilsvarende felgsett for 5000 kr på finn.no eller noe over tid, så da er det bedre totalt sett. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Solgt!

 

...trodde jeg...Men kjøper fikk ikke brukt dem på sin A6 4F, så da tok jeg de tilbake og selger dem igjen.

 

Kan også selge dekk og felg separat, tenkte 5000 kr for bare felgene og 4000 kr for bare dekkene. Har ikke hjulbolter, men det er standard Audi rundkon.

 

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=41610732

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=41610415

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.