#1 Skrevet April 1, 2013 Skal bestille meg en god del utstyr fra UK, da det er på tide med påfyll Men tenkte å kjøpe meg Uber pads, da scholl putene er relativt kostbare kontra Uber. Men hvor finner man Uber pads i f.eks UK? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 1, 2013 Bilnerden.no har her til lands. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 1, 2013 scandicshine har også er det så mye spare på de fra utlandet? 165 kr for ei pute og klubben har vel rabattavtale med de også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 1, 2013 67,- for 140mm pute hos Bilnerden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 1, 2013 japp sett der.. blir kanskje det samme å handle de der kontra over vannet 140mm er best str til flatene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 1, 2013 67,- for 140mm pute hos Bilnerden stor pris forskjell der ja 5l surfex hd 212kr også billig jupp 140mm hadde jeg tatt Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 1, 2013 140mm er å foretrekke Husk eventuell bakplate om du ikke har det. Og uten at jeg vet hvilke pads du skal ha så ville jeg tatt med dobbelt så mange til rubbing som til finpolering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 1, 2013 Har scholl bakplate Bestilte 2 av hver farge da jeg har også scholl.. så får jeg heller suplere etter hvert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...