#1 Skrevet April 2, 2013 (endret) Hei Som dere sikkert husket hadde jeg problemer med at jeg ikke fikk automatkassen min i revers, og vi fant ut at det var alle lammellane som var ødelagt. Nå har vi fått hatt ned kassen og byttet alt inni den, men etter vi fikk den opp igjen og skulle startet den i går ville den ikke starte. Vi kjørte vagcom på den og da fikk vi opp engine speed sensor. Er det noen som vet hvor den ligger på Audi s6 95 modell? Takk på forhånd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 2, 2013 Regner med at alt du lurer på står her : http://forums.quattroworld.com/s4s6/msgs/20986.phtml 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 2, 2013 Er det noen som vet hvordan jeg får sletter startsperra? får opp et symbolet en bil med en nøkkel. Og feilkode: 00513 - Engin Speed Sensor (G28) 03-00 - No Signal på vag-comen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 2, 2013 Tommy har allerede svart deg om G28-sensoren, forsøk heller med å fiks den feilen først, om det faktisk er startsperre burde du hatt en annen feilkode i tillegg, noe i den duren av dette: engine start blocked by immobiliser Mest sannsynlig har en av tre ting skjedd, Enten har du glemt å koble til kontakten, eller så har sensoren din gått istykker, eller så har tappen på svinghjulet denne G28 sensoren ser etter, røket.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 2, 2013 Skal det være mye motstand på sensoren? Alle kontaktene er koblet på og ser i orden ut. Kommer strarsperren på når det er lite spenning på batteriet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 2, 2013 Denne startsperren kom etter motor og gearkassen har vært ute av bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 2, 2013 Fikk bort startsperren.Det var startsingnale som var koblet på feil plass på starteren! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...