#1 Skrevet April 2, 2013 Hei, Har en A4 som skal plukkes og selges, er chippet og ettermontert IC. Det som ikke er brukende er panser, framskjermer og frontrute, forstillingen er også noe sliten. Bilder kan sendes på SMS eller mail. 99557432 - Torbjorn71@hotmail.com Mvh Torbjørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 2, 2013 Farge på bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 3, 2013 sånn ca mørkeblå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 3, 2013 Har du lakkoden? Skulle hatt en frontfanger i mørk blå metallic kode Z5L. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 4, 2013 Skal sjekke det idag etter jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 4, 2013 Innerskjerm høyre side foran? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 4, 2013 Har en som er interessert i begge innerskjermer forran.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 9, 2013 Høyre innerskjermen har fått en liten knekk men ikke alvorligt mye, venstre ser ikke så verst ut - - - Updated - - - Har du lakkoden? Skulle hatt en frontfanger i mørk blå metallic kode Z5L. Frontfangeren er desverre ikke brukenes den heller, er mye skruehull i den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 9, 2013 har du alt av rør til turbo? Pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 9, 2013 er det avant? hvordan interiør er det evt i den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 10, 2013 bakdiffen? Hvordan er den, å hvor langt har bilen gått? pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 10, 2013 har du alt av rør til turbo? Pris? Ja skal ha alt som hører til, står enda montert i bilen, men det hører til IC`en, muligens jeg har det orginale liggende enda. kan sjekke for deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 10, 2013 er det avant? hvordan interiør er det evt i den? Er avant ja, er tøy interiør, ikke det styggeste men ikke det peneste heller.. - - - Updated - - - bakdiffen? Hvordan er den, å hvor langt har bilen gått? pris? Er desverre FWD bilen har rullet 300K 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 10, 2013 Skal få tatt noen bilder og lagt ut iløpet av dagen, om noen skulle være intressert i hele bilen så er jeg åpen for bud, helst på PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 10, 2013 Ja skal ha alt som hører til, står enda montert i bilen, men det hører til IC`en, muligens jeg har det orginale liggende enda. kan sjekke for deg? jeg har fått tak i slanger etter jeg spurte deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 21, 2013 Passer bremse calipteren bak på venstre side på min b5 sedan 1,6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 23, 2013 Hva skal du for komplett inercooler da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 23, 2013 Passer bremse calipteren bak på venstre side på min b5 sedan 1,6? sjekket bare raskt på meca sine sider og de er hvertfall samme delenummeret for 1.8T og 1,6I - - - Updated - - - Hva skal du for komplett inercooler da? Sjekk PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 23, 2013 Stemmer. Pris? Håndbrekkfunksjon er bra? Send pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 25, 2013 har du helt og pent klima display? av gamle typen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 28, 2013 hvilket stoff interiør er det i den. sport eller comfort setene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 28, 2013 Pris for komplett motor, girkasse, drivaksler og ledningsnett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 2, 2013 Er enda greit med deler om så bare gi meg en lyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 23, 2013 delenr på kupeviften? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 23, 2013 Pris for N75 ventil og A-stolpe deksler (om de er kvite) ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...