Lokallagstreff på Peppes Pizza i Tønsberg, 04. april kl 18.30

Anbefalte innlegg

Bordet er reservert på Peppes Pizza i Tønsberg, torsdag 4. april fra 18:30 og utover.

Bare å komme! Enten du er interessert i (bil)prat, er øl-tørst, sulten, mett, har lyst på en big-shot-uten-tomat-men-med-nachochips, eller bare vil møte en koselig gjeng : klø :

Ingen spise/drikke-plikt, så ikke bruk det som unnskyldning.. : vinke :

 

P36.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En halv en av den takk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar turen jeg:glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knallbra! Vi kommer nok to stykker!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passe på å understreke at du skal ha stor pizza denna gangen da, Kristian. Selv om du sitter aleine :P

 

Jeg kommer, men kan nok ikke joine dere denna gangen (skal dit med noen andre). Men kan noen med skiltplater ta med så jeg får bytta i et sett som passer? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer, men kan nok ikke joine dere denna gangen (skal dit med noen andre). Men kan noen med skiltplater ta med så jeg får bytta i et sett som passer? :P

 

Sleng med de også, ser lokallaget bedre ut vettu ;)

 

Hvordan farge er det på skriften på de du har nå, hvit eller grå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sleng med de også, ser lokallaget bedre ut vettu ;)

 

Hvordan farge er det på skriften på de du har nå, hvit eller grå?

Hehe. Går nok ikke så bra. Vi er 14 stk som har business fore :P

 

Skrifta er sølv/grå. Skilta mine har en sånn svart kant rundt, og de er for tjukke for skiltplata jeg fikk forrige gang. :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer med forbehold på at stickers er med

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har stickers baki cabben! :D

 

Marianne, jeg er veldig usikker på hvilke plater som passer til de skiltene, men om Chris-W også tar med de han har, får vi prøve oss frem!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det får vi gjøre :) Hadde vært supert om du/dere tok de med inn. Om jeg kan be om såpass mye :P For jeg veit ikke når vi drar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en drøss med de hvite, uten at jeg vet om det løser problemet. Time will shåw

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se om vi kommer oss utover en liten tur, såfremt nyankommet daglig leder ikke har andre planer for oss.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Vi venter i spenning, Kristoffer! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig noen min forsinket :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kort ref:

Vi ble 15 stykk, inkludert nykomlingen Tuva, som var veldig snill og grei til å være første treff!

Pizza ble spist, og mange historier ble gjenfortalt med varierende sannhetsgrad. Alt i alt en knallfin kveld!

Marianne satt i 'båsen' ved siden av, så jeg regner med henne i medlemstreffet.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha. Klart jeg var med! ;) Det blei jo litt prat på vei forbi, underveis og etterpå, så jeg var jo litt med ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.