#1 Skrevet April 2, 2013 Tail 38mm v-band Wastegate med 1 bars fjær. Mulig å koble til vann for kjøling(optional) -700kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 2, 2013 Mye effekt skal denne her være god for a? Har du flere fjærer til den ell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 2, 2013 TiaL sier 400hk men jeg har kjørt med en liknende til 590hk uten problemer. Har 1bars fjær i WG'n da jeg har brukt en boostkontrol ved siden av. Hallmann MBC 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 2, 2013 38mm Tial gjør jobben ved 2bar/max GT35R 1.06 på min 12v Golf. Det er nok litt over 400 svinghjuls hk håper jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 2, 2013 Ja, dette er bra produkter. Der er to fjærer inni WG'n så du kan kjøre med lavere trykk om du ønsker det. Men for høyere så er det vel anbefalt med en annen boost kontroll koblet til WG'n. MBC EBC liknende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...