#1 Skrevet April 2, 2013 Noen i nærområdet som har liggendes til en grei slant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 2, 2013 Du kan sjekke Aasen bil viss du vil, ligger i Brandal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 2, 2013 komplett eller kun dørblad? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 3, 2013 komplett eller kun dørblad? Kun dørblad, resten er inntakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 3, 2013 Skal sjekke! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 4, 2013 Jeg har en liggende som jeg mener er i bra forfatning med vindusramme og det hele. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 4, 2013 Jeg har en liggende som jeg mener er i bra forfatning med vindusramme og det hele. Eventuell pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 4, 2013 Eventuell pris? Bud? Skal bort ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 4, 2013 Skyter i blinde og sir 500 e da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 4, 2013 Bud? Skal bort ;-) Holder til helst da? Skulle gjerne vært i nærheten av ålesund 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 4, 2013 Holder til helst da? Skulle gjerne vært i nærheten av ålesund Inderøy. Foreldra skal nedover ca 17 mai om ingen annen løsning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 4, 2013 500 er greit det, må få sjekka tilstand i helga da ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 4, 2013 Skulle helst hatt dør snarest, har muligens en på hånd i umiddelbar nærhet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 4, 2013 Skjønner den! La meg høre om du evt finner frakt da ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 4, 2013 Skjønner den! La meg høre om du evt finner frakt da ;-) Den er grei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 4, 2013 send meg en meld me nr ditt på 98681200 så sender jeg bilde av den jeg har.. står klar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 4, 2013 Dør er skaffet, takk til Espen for rask handel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...