#1 Skrevet April 2, 2013 Hei. Kjøpte supersport senkedempere og 40/40 fjærer av en kompis av meg til a4'n. Men syns den blir ille mye sigen i ræva. Er snakk om ca 5 cm lavere bak enn foran. Noen som har noen ide om hva det kan skyldes? Ikke lett å se på bildene. Men slenger ut ett par Marius 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 2, 2013 b5 er ganske mye lavere bak enn foran org kanalen er ca i vater, så når du senker 40 foran og 40 bak så blir det lavere bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 2, 2013 Men 5 cm? Syns bare det var uvirkelig stor forskjell. Må ha justerbart for å kompensere da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 2, 2013 For å få det nogenlunde likt på B5 bør man ha 50/40, egentlig 60/40. Eller bare justerbart ettersom man kan få det så rimelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 4, 2013 Okay. Men om det blir ca likt med 50/40 vil det si ca 1 cm forskjell på 40/40? Syns da 5 cm høres en smule rart ut. Er noe som ikke stemmer. Kanskje monteringsfeil? Får sjekke det opp Senkeskåler kom uansett i posten i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 4, 2013 B5en har alltid vært rar når det gjelder senk. 5cm hørtes mye ut, men jeg har sett store forskjeller når folk har skiftet fjærer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 4, 2013 hadde samme problemet på min etter jeg senket 50/40 , hadde fortsatt da et par cm høyere forran en bak ... så er nokk ikke galt montert ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 5, 2013 Okay Får håpe senkeskåler hjelper Bare jeg skjønner hvordan de skal monteres 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 11, 2013 Justerbart hjelper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 28, 2013 Bestilt v-maxx 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 2, 2013 Drar denne opp litt igjen. Hva syntes folket om 40/30? For høyt? Noen som har bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 9, 2013 Min var senka 40 bak. Vil tro 55/40 eller 60/40 vil bli bra. Men mulig det allikevel vil bli høydeforskjell. Er nok som folk sier. Justerbart som gjelder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...