US lys på audi b7, baklyset blinker?

Anbefalte innlegg

Hei, vi prøvde å kode us lys på bilen her om dagen, det funka, men baklyset blinker sammen med blinklys bak. Er dette noe som kan fjernes på vag-com? Vil ha us lys, men ikke at det blir blinklys i baklysa. Gjelder audi a4 b7 med xenonlys. Mvh mats

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes merkelig ut, jeg skal gå og skjekke etterpå om det er det samme på min. Gjorde dette med bilen min i går jeg også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var rart. Var ikke jeg som gjorde det, men en kamerat av meg, så er ikke sikker på hva han gjorde dessverre. Men det så noe rart ut! Ingen andre som har vært borti dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvis du ikke liker at det blinker i baklyset, så får du få han til å fjerne det igjen. Så er det bare å prøve på nytt. Kan hende det blir annerledes andre gangen. Du vet aldri med elektronikk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, har satt det på vanlig nå. Uten us lys, Kunne du ha skrivd hva du gjorde på bilen din? Har ikke vag-com selv nå, ellers kunne jeg kanskje ha prøvd igjen. Mats

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde og kode us lys på en bil til en kompis jeg også (B7-2007) og det ble det samme der. Baklysene blinker sammen med blinklysene. Fikk heller ikke fjernet alt av parklys og drl lys i hovedlyktene, så om noen har en fin oppskrift her hadde det vært fint :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ønsker også dette:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg skrur jeg nå skrur av drl så skrur alle lysa seg av i front. ? Så det er helt mørkt tror jeg?

Hvorfor vil du ha det?

Jeg kan i alle fall legge ut det jeg gjorde. skreiv det på en post-it ett sted.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn er det bare ! Baklysene vil blinke sammen med blinklysene ved vanlig koding av 09(Styreenhet til ledningsnett) til us. Samme hvis dere kjører med nærlys+tåkelys forran samtidig, så vil tåkelysene slukke når du skrur på langlysene. Vet ikke hvorfor, men er nok pga regler i Usa/canada. Hvordan har du fått til at kun blinklys blinker? det lurer jeg på ! For i usa har man vel røde blinklys ofte?

Prøvd lenge å få Tåke+parklys fungere som dagskjørelys ved kjøring på auto på brytern. Det går kun hvis man koder lyset til halogenlys og bruker canada koding... hvis noen har en løsning på det vil jeg vite om det ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Ja, si nå det. Ser ut som fler er intressert i dette, jeg har bestilt us modul, men er ikke så veldig lysten på å rote med original kabler tilfelle det må av igjen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei. Jeg har ikke Tåkelys på min B7.

Dette gjorde jeg.

09 Elec.ctrl.mod. k1-kwp1281

Coding

000xy

x=1 Xeon

x=0 Halogen

y= Land

y=1 RSD (REST OF WORLD) Dette stod min på når jeg byttet

y=2 Netherlands

y=3 USA (Denne byttet jeg til)

y=4 Canada

y=5 DAN (Denmark?)

y=6 Special vehicle

Dette er det det stod på nettet av var valgene. Valgene var ikke helt identisk med dette på min bil.

Hva skjer når jeg bruker lysene:

Auto + DRL

Markers, Kjørelys halogen

Auto - DRL

Blackout

Parklys + DRL

Parklys og Markers

Kjørelys + DRL

Kjørelys Xeon, Parklys og Markers.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, det var jeg som prøvde å få til dette på Mats sin A4.

Gikk inn på og endret koden fra xxxxx1 til xxxxx3 som skal representere USA-biler.

Da jeg gjorde dette fikk vi US-markeringslys+blink, men baklysene blinket i takt med blinklyset.

Så gjorde det akkuratt slik som du gjorde Erlend, men med ulikt resultat? :confused:

Det er ingen egen dedikert koding til baklysene eller?

Er det en endring i styreenheter mellom 2006 og 2007 mon tro?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres nesten sånn ut Pål, jeg har en 2005 som dette oppsettet fungere helt supert på.

Eneste minuset er at jeg har jalla VAG-COM og da uten mulighet å kunne stille inn styrken på blinklysene framme.

Jeg bruker da ###04 på min bil.

APPENDIX 1 - Code Listing from moroisanorange:

Note: I have only performed the aforementioned tasks, any other codes listed below are personally uncharted territory.

Note: All codes below are for the B7 platform. B6 platform codes *may* be different, depending on the model year.

Note: In all codes below, #=existing digit, not relevant to mod in discussion, DO NOT change.

Euro Headlights & DRL

Module 09 (Central Electrical), recode to ###XY, where:

X = DRL

0 – Halogen without DRL

1 – Halogen with DRL

2 – Bi-Xenon with DRL

3 – Bi-Xenon without DRL

4 – Bi-Xenon with DRL / tail light / license plate light

Y = Locale

1 – Rest of World / Nordic Countries / Denmark / Croatia / Baltic Countries with Bi-Xenon

2 – Nordic Countries / Denmark / Croatia / Baltic Countries without Bi-Xenon

3 – USA / Canada with Bi-Xenon

4 – Canada without Bi-Xenon

5 – Special Vehicles

Note: This mod tested on bi-xenon cars only; halogen cars may not work as intended.

EDIT: Arh, blingset på dato, jaja :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gammel tråd.

Men kan opplyse om at om man endrer første tallet til 0 så slutter det å blinke bak. Da tror iallefall stasjonsvogna at den er sedan.

Hvordan det faktisk er på sedan vet jeg ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.