#1 Skrevet April 2, 2013 Pent brukt Forge 007P i perfekt stand med justeringsfjærer. -500kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 3, 2013 Løp og kjøp folkens! Resirk ventil til en billig penge. Hadde denne på min forrige 1.8t! Billig og bra oppgradering! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 3, 2013 passer denne på min a4? isåfall kjøper jeg den for 500kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 3, 2013 passer denne på min a4? isåfall kjøper jeg den for 500kr Fra Forge sin hjemmeside: Fitment Guide All VAG 1.8T engines All VAG 2.7 Bi-Turbo engines Porsche 911/996 turbo Ford Focus RS Renault Clio 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 4, 2013 Da kjøper jeg den av deg. Send meg en sms på 48281846 så avtaler vi handelen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 4, 2013 Tilbyr 600kr! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 4, 2013 Tilbyr 600kr! Du er muligens litt sent ute. Venter på kr fra Ole. Kommer der ingenting så får du den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 5, 2013 Du er muligens litt sent ute. Venter på kr fra Ole. Kommer der ingenting så får du den. Greit det. Han får første prior selfølgelig. Har kansje fiksa en på siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 5, 2013 solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...