#1 Skrevet April 3, 2013 (endret) Audi A4 B6 S-line stoff interiør gis bort, ellers går det på søpla.... Lite slitasje hull på fører side men ellers helt å pent -Kun forsetter og bakseter som selges IKKE dør trekk -varme i forseter -Bilder kommer når det er ute av bilen -Må hentes i Porsgrunn,Telemark Kontakt: PM, 48070730, Thomas.selander@gmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 10, 2013 (endret) Må vekk fyller halve garasjen, ny pris 1400.- /bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 20, 2013 NY pris 1000.- er vell ikke no u pris? de er ikke så slitne som det ser ut på bildene bare litt møkkete etter demontering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 27, 2013 Gis Bort,, begynt å rydde litt å har ikke plass til dette lengere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 27, 2013 Passer dette i A4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 27, 2013 Ja, passer vertall i en Audi a4 b6 02" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 27, 2013 Er det automatisk korsryggstøtte i disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 27, 2013 Ja det er jeg rimelig sikker på,, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 27, 2013 Er det automatisk korsryggstøtte i disse? Se på bilde nr 4 der ser du at det er elektrisk korsryggstøtte ihvertfall;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 28, 2013 passer dette i en a4 b5? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 28, 2013 det har flere spurt om men jeg har ikke peiling om det passer:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 2, 2013 Er det 3-punkt innfesting i fremstolene? EDIT: Det ser jeg jo at det ikke er... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 2, 2013 Nei det er det ikke,,,, DISSE GÅR PÅ SØPLA VISS INGEN VILL HA DE, lar de ligge ute 1 uke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 3, 2013 Skal ikke tilfeldigvis mot Fredrikstad/Østfold område ? Mvh Pål Paulsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 3, 2013 nei dessverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 3, 2013 Den er grei, ringer deg når jeg får tilbake bilen fra lakkering. Tar dem viss ingen har hentet dem. Mvh Pål Paulsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 3, 2013 Greit det,, når kan du ca hente disse da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 3, 2013 Usikker på når jeg får tilbake bilen fra lakkering, men håper på neste uke. Mvh Pål Paulsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 29, 2013 hei. har du dette enda` 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 29, 2013 Det er gitt bort:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...