Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har tenkt å innstallere S5 eksos, da må jeg ha S5 diffusor bak på fangeren. Så er det noen som sier du må ha S-Line fanger(Jeg har da ikke S-Line exteriør). Men slik jeg har funnet ut, så er disse fangerne helt lik bortsett fra diffusorene?

 

Noen som kan bekrefte dette ?

 

Takk på forhånd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar. Da ser det ut til at det må bli ny fanger. Kjipt :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om den S-line fangeren vil passe rett på ? SKal ikke være noen forskjell det ? Måtte jo bestille ny fanger, 5000 kr. Var faktisk ikke så halvgærlig pris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fangeren passer rett på, ser mye billigt fra england å tyskland.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driver å prøver for å bytte bakfanger. Men etter å ha fjernet de 10 mm mutterne og skrudd av lampene, samt skrudd på de torxene som "holder" skinnene. Får jeg fortsatt ikke den av. Sitter som støpt. Har aldri bytte fanger før. Noen som vet hvordan man gjør det ? Folk sier det er lett, men det er alt man kan.

 

Tørr ikke være for brutal heller itilfelle jeg skulle ødelegge den, eller noe annet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Innerskjermene og under? Husker det ikke helt i hode.. men de skinnene var litt drit, måtte bruke litt makt mener eg og huske.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det visste seg at de tre skruene i hver innerskjerm ikke var tatt. Fikk av de så ble alt så mye enklere. Da var det bare å bruke makt som du sa og dra ut fangeren.

 

Fikk det ihvertfall til tilslutt etter mye frustrasjon og resultatet ble bra.

 

Takker også for svar :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må ta av bakfangern på min A5 for dytte ut en bulk etter møte med en gammel eskort. Fant de tre skurene i innerskjermen, men hvor er de skurene du fant?

Har prøvd med en sugekopp men ser at det trengs en dytt fra innsiden:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.