Sentral lås trøbbel etter batteriutkobling C4

Anbefalte innlegg

Kobla ut batteri når eg skulle modifisere eksos og punktsveise. Etter påkobling av batteri har ikkje sentral lås fungert lenger,

Fungerer når eg bruker nøkkel i lås, men ikkje frå IR på nøkkel. Skifta batteri, og prøvde forsjellige låsekombinasjoner og sjekka om eg fekk resultat.

Camerasjekka nøkkelen (såg på IR dioden gjennom mobil camera) og den lyste, dog pungtvis, men det skal den kansje? Noken som veit kva som kan vere feil? Alt fungerte før eg heiv av batteri, måtte holde nøkkel nær sensor men det fungerte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lyset i kamerasjekk skal blinke ja.

Jeg har uten unntak forsøkt fjernkontroll først, deretter låst med nøkkelen i døra, og når jeg så låser opp med fjernkontroll umiddelbart etterpå er alt i skjønneste orden.

Forsøk med den andre fordøra om du ikke lykkes på den ene!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok der eg slit litt, for låsen på førardør er ikkje i orden. Då får eg berre fikse den og prøve igjenn :P takker for svar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker og bukker :) hehe, ser det an til at eg har arbeid i helga! men e no sol ute so er igrunn kos å putle på med bilen me småplukk. Passasjer døra fungere fint då, men mulig det er førerdøra som må prøves? jaja, stay tuned!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koblet du + og minuspol sammen etter at du hadde koblet dem fra batteriet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei eg kobla kun fra minus pol

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig det holder å låse med 'knotten' på døra når du sitter inni, (åpne vinduet for å kunne treffe 'dulpen på b-stolpen) men tror vel bryteren sitter i låseaktuatoren.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøvd den versjonen og, men må nok bruke låsen ja! Har vert mykje Gravemaskinmekk så foreløbig nedprioritert :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.