Anbefalte innlegg

Hei.

Kjøpt senkeskåler til min b5.

Noen som kan forklare meg hvordan jeg setter dette på? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du erstatter øvre fjærskål med senkeskålen. Altså erstatter den som sitter i toppen av demperen og holder fjæra med senkeskålen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje jeg som mer dum her, men skjønner egentlig ikke helt hva du mener. Hehe.

Noen som har en skisse eller ett bilde av dette montert?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer supersport senkeskåler på supersport fjærbein?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

senkeskålene skal vel egentlig passe alt som passer bilen så lenge de er kjøpt til din bil.

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5849339-strut-assembly-poppin-noise-not-axle

En som fjerner fjærskålen, det er denne du skal bytte ut, senkeskålen er bare en grunnere utgave av den.

Nå satser jeg bare på at dempertårnet til en a4 ser cirka likt ut som det på en golf dog!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Senkeskåler på multilink er overhodet ikke likt som på golf.

På disse bytter du den nedre skålen, dvs den som sitter på selve demperen. I motsetning til på golf hvor man bytter den øverste som er nevnt over her :)

Senkeskålene er tilpasset diameteren på demperen som sitter på bilen originalt. Og det kan bety at ikke alle ettermarkeds dempere kan brukes i kombinasjon med disse. Vet noen har hatt trøbbel ved montering grunnet diameter på demper og skål.

Har ikke testet dette selv så hva som evt funker/ikke funker aner jeg ikke. Men det burde leverandøren din kunne svare på :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må jeg bare beklage, rett og slett feilinformasjon jeg driver med her :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakket med parts and retards nå. Da passetvist ikke det siden supersport demperen er grovere enn orginalt :(

Men takk for alle innspill :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.