#51 Skrevet April 14, 2013 jordpunktene som sitter på siden av toppen på vanstussen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet April 15, 2013 Må boltene til rådene byttes,ved montering av nye lager? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet April 15, 2013 Må boltene til rådene byttes,ved montering av nye lager? Det er egentlig strekkbolter, ja.. Vet flere har brukt de omigjen uten problemer (meg selv inkludert), men jeg vil ikke direkte gå god for at det er en holdbar løsning.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet April 15, 2013 Kjør på, brukt opp igjen slike flere ganger. Kjøp forsterkede rådelager, de som sitter i G60 er samme som 1,6-1,8 suge motoren... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet April 15, 2013 Gjelder det bare g60?,har nemlig aldrig byttet boltene på vanlig 1,6,1,8 og 16v. Bruker dere litt mindre Nm på boltene? Burde vel kjøpe s2 lager. Demonterte rådelagra i kveld,det er noe av det værste jeg har sett,rart det ikke var rådebank.Veiva så bra ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet April 16, 2013 Vanlig og bytte boltene, selv om det er 1,6-1,8-2,0-2,2 osv... Drar samme moment. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet April 16, 2013 Demonterte rådelagra i kveld,det er noe av det værste jeg har sett,rart det ikke var rådebank.Veiva så bra ut. Hørt om flere med G60 som har hatt utslitte rådelager som ikke hadde vanlig "rådebank-lyd".. De har derimot hatt en slags "raslelyd" eller lignende - som har blitt borte ved bytte av rådelager... Bra veiva overlevde da Jeg brukte samme moment på boltene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet April 16, 2013 en dårlig map sensor kan vel lage noe alla samme trøbbel? Har du mer trykk enn normalt i veivhusventilasjon? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet April 16, 2013 Har prøvd to forsjellige ecu.Det er ikke noe serlig trykk fra veivhusventilasjonen,kommer bare litt oljedamp fra filteret som er montert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Mai 10, 2013 Stor takk til christian og chris william for at golfen går som en kule!!!!! Utrolig bra å ha så gode klubbmedlemmer.Saken er løst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Mai 10, 2013 Fint at saken er løst....men hva var det ? For oss nysgjerrige liksom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Mai 10, 2013 og feilen var? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Mai 10, 2013 Problemet lokalisert mellom rått og sete? :-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Mai 10, 2013 Får svare på dette da... Bredbåndslambdamålingen var feilaktig grunnet flere store hull i eksosen, når det ble tettet ble tallene normale. Deretter var det tenningen som var rundt 10 grader feil, når det ble justert så hjalp det mye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Mai 11, 2013 Ny eksos samt nye rådelager er montert,men fortsatt dårlig oljetrykk.Oljepumpen så veldig bra ut,så jeg regner med at det er rammelager samt mellomaksellager som er slitt. Motoren drar UTROLIG jevnt å godt til 6500 rpm.Kjører med 0.7bar Hva tåler en god gammel tettsteget gti girkasse når det gjelder hk/nm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Mai 11, 2013 lager til mellomaksel og lager til oljepumpedrev/fordeler kan være synderen til lavt trykk gammal tettstega GTI kasse (ACD?) tåler faktisk mer enn du aner. men rivstarter etc dreper den nok fort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Mai 11, 2013 Så det er lager til oljepumpe/fordeler??vanskelig å bytte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...