Anbefalte innlegg

er jo bare drøye 4 uker unna nå :) Blir det klubbstand i år også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper det blir klubbstand!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Det blir klubbstand i år også ja :)

 

Jeg har ikke fått noe mail av de som arrangerer Vårmønstringen, så jeg sendte han en nå, for sikkerhets skyld :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må jeg ha prøveskilt til den dagen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må jeg ha prøveskilt til den dagen?

 

Jepp!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant ikke så mye info om årets treff på mkib.no heller, men kom over litt info inne på evoforumet.no :

 

Vårmønstringen på Lagunen:

Da begynner brikkene å falle på plass for årets vårmønstring på Lagunen. Det nye parkeringshuset er ferdig og det er derfor 500 flere p-plasser til publikum. Dermed tar vi i bruk alle de tre etasjene i det gamle parkeringshuset til utstillere.Gjester uten klubbtilknytning er velkommen til 2 og 3 etasje i det gamle P-huset. Gjesteklubber vil bli dirigert til underetasjen, der som den åpne gjesteklassen var før. FordM og Capri klubben blir flyttet til foran scenen slik at Bergen ACC og WSV får hele den store plassen mot Sør alene. Skal bli deilig å slippe å parkere bilene som sild i tønne! Bare å krysse fingrene for bra vær den 9.Mai. I år bør vi ha alle muligheter til å passere den magiske grensen på 1000 kjøretøyer!

Nytt av året er også at den gammeldags avstemningen blir erstattet av SMS stemming. Det blir mye enklere for både publikum og oss og dermed kan stemmegivningen pågå til tett opp under premieutdelingen.

Portene åpner som vanlig klokken 1000. Premieutdeling ca 1500.

 

Er vacn en gjesteklubb? Eller er det forbehold andre dette? Blir jo litt kjipt å bli skjøvet inn i parkeringshuset i tilfelle...(?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har vert sånn i alle år, at vw-audi ikke har blitt anerkjent, mye fordi bmw-klubben sitter i styret, men jeg tror de har lempet litt på den barnslige greien no, de to siste årene har vi vel fått tildelt skikkelig med plasser.

Før måtte vi liksom bare være tidlig ute og rotte oss sammen for å ha noe som så ut som at det var organisert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Me i styret skal ha ein møte til veko og planlegga litt rundt korleis me gjer detta :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.