#1 Skrevet April 4, 2013 (endret) Hei ønsker å kjøpe rs2 speil, rs2 grill, gulv matter med s2 logo på... Er det noen som har, eller som vet hvor jeg kan få tak i det... Er også ute etter Carbon deksler i motor rom radiatordeksel, regreim deksel og coil deksel til ABY viss noen har... Bare å huje ut viss noen har noe av dette, eller vet om noen som har og som vil selge.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 5, 2013 Har cup leppe til deg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 5, 2013 Hvor mye og stand??? Har du noen bilder av den... Send meg PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 6, 2013 Ikke brukt i mitt eie, så godt ny;) kan fikse bilde litt senere;-) hva ligger til i pris da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 6, 2013 Bilder hadde vært fint men jeg Kan gi deg rundt 1000kr... Er det greit... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 6, 2013 Her har du et bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 6, 2013 Jeg tar den. Er 1000 kr greit Sender du den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 6, 2013 Den er god! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 13, 2013 Bump:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 13, 2013 Hei igjen! Mye byr du for speila a? De er strøkne med ledninger og nye pakninger om jeg finner dem nylakket svarte men det hjelper jo lite om du ikke har svart bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 14, 2013 Har du ledningene fra speil til bryter.. Har du noen bilder av de... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...