#1 Skrevet April 5, 2013 Hei Ønsker å kjøpe en frontseksjon,den i plast som radiator/vifte er festet i. Må være til en Golf 1.6 100 hk uten aircondition. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 6, 2013 Hei Ønsker å kjøpe en frontseksjon,den i plast som radiator/vifte er festet i. Må være til en Golf 1.6 100 hk uten aircondition. Den har jeg! Fra 97' Golf 1.6 101hk stv uten AC. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 6, 2013 Intressert,du kan ikke ta ett bilde av den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 8, 2013 Intressert,du kan ikke ta ett bilde av den? Jo, jeg skal ordne bilde av den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 18, 2013 Lurte på hvordan det går med fotografen....vill gjerne se ett lite foto av delen før jeg eventuelt kommer å kjøper.... Helge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 12, 2013 Ingen som har en frontseksjon til Golf III 1,6 uten AC liggende????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 12, 2013 Jeg har til golf 3 1.8 GL (90hk) om den passer. Har komplett bil stående. hele bilen går for 500kr* (*over vrakpant, så 3500kr) edit: er uten ac 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 13, 2013 Passer,men da må jeg bytte radiator også, så er primært ute etter en 1,6 frontseksjon..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 13, 2013 Prøver igjen,er fremdeles ute etter en frontsksjon til 1,6 100 hk u aircondition....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 16, 2013 Er 1,6 spesiell? Har en til 1,8 liggende evt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 16, 2013 Nei ikke annet enn at radiator er 10 cm lengre på 1,6 100 hk enn 1,8 90 hk og derfor passer ikke radiator fra 1,6 i en 1,8 front. Jeg har ny radiator i bilen men plastfronten har fått seg en smell.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 16, 2013 Ok, min har fungerende radiator evnt, men regner ikke med det er interessant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 17, 2013 (endret) I utgangspunktet nei....har muligens etpar andre som har 1.6 fronter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 20, 2013 Kan slettes,del er kjøpt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...