bremsepedal synker og vibrerer når motor går. audi rs2!?

Anbefalte innlegg

har nettopp demontert alle calipere på bilen og lakkert disse, monterte de igjen og har luftet og sjekket at alt er tett og pedalen holder seg hard når motor ikke går men når motor går så synker den og vibrerer samtidig som den holder seg myk til man dunker den lett inn flere ganger, da blir dem hard igjen men synker om jeg presser og når man pumper litt mens den er myk så kommer varsellampe for bremser. jeg har ikke rørt noe annet enn disse caliperene.... den tiden caliperene var av så har bremsepedalen stått helt inne så veske ikke skulle renne ut, kan dette ha ødelagt noe som bremsesylinderen, forsterkeren eller bomba?:/ eller kan det bare være at man må pumpe ut noe jævelig med veske på alle hjula? luftet ganske mye på alle hjul en million ganger men kanskje ikke bra nok?:/ hadde problemer med ene caliperen bak men denne er reparert men den har vært så og si tom for veske, har luftet ekstra godt på denne men kan det fortsatt være igjen luft? en motorsport mekaniker sa man skulle lufte på den ytterste nippelen først også den innerste og bytte på noen ganger før man tar neste hjul. er dette riktig? håper noen her kan hjelpe da bilen har stått i 2 uker pga bremsene...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henger meg på denne. Fikk feil på eu pga dette, møkk. Noen som har tips??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første jeg tenker når jeg leser det er at abs-pumpen slår ut, men den hører du så godt at da hadde du vel skrevet det..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.