Eksosanlegg fra mk3 GTI til mk3 GL

Anbefalte innlegg

Hei! :-)

Er det noen som vet om et eksosanlegg fra en Golf 3 GTI passer over på en Golf 3 GL?

CD88F3CF-CFAE-4084-B9A4-05191EA1FD78-121

Her er et bilde av eksosanlegget (Pluss en svær bakre lyddemper) jeg skal kjøpe - Men jeg lurer bare på om Midtre demper vil passe over på min Golf 3 GL.

Jeg mener i alle fall at det ikke skal være så store variasjoner mellom modellene - Effektanlegg til Golf 3 fra simons for eksempel passer jo på alle modellene (Ikke stv. Selvfølgelig :) )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal passe rett over. Mulig du må ha overgang på eksosen fra katalysator og bakover, for GTi skal ha litt større eksos originalt enn GL.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

All right! :-)

Takk skal du ha - Er det mye pes å finne slike overganger? Eller er det typisk biltema å ha? :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltema har:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kommer vel an på hvilken motor du har i GLen det? Er det en GL med 1.4 eller en "liten" 1.6 så er det vel ikke sikkert at det passer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er GL med 1,8L :)

(En kjapp titt på signaturen ville avslørt det :) )

Men, takk for hjelpen folkens! :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.