#1 Skrevet April 5, 2013 Hei! :-) Er det noen som vet om et eksosanlegg fra en Golf 3 GTI passer over på en Golf 3 GL? Her er et bilde av eksosanlegget (Pluss en svær bakre lyddemper) jeg skal kjøpe - Men jeg lurer bare på om Midtre demper vil passe over på min Golf 3 GL. Jeg mener i alle fall at det ikke skal være så store variasjoner mellom modellene - Effektanlegg til Golf 3 fra simons for eksempel passer jo på alle modellene (Ikke stv. Selvfølgelig ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 5, 2013 Skal passe rett over. Mulig du må ha overgang på eksosen fra katalysator og bakover, for GTi skal ha litt større eksos originalt enn GL. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 5, 2013 All right! :-) Takk skal du ha - Er det mye pes å finne slike overganger? Eller er det typisk biltema å ha? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 5, 2013 Biltema har:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 5, 2013 Det kommer vel an på hvilken motor du har i GLen det? Er det en GL med 1.4 eller en "liten" 1.6 så er det vel ikke sikkert at det passer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 5, 2013 Det er GL med 1,8L (En kjapp titt på signaturen ville avslørt det ) Men, takk for hjelpen folkens! :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...