#1 Skrevet Mai 12, 2005 Noen som driver med bilpleie her oppe i nord?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 13, 2005 halve moroa e jo å jøre sånt sjøl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 13, 2005 halve moroa e jo å jøre sånt sjøl Hadde jeg gidda det så hadde jeg sikkert gjort det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 13, 2005 vet ikke om nåt pr dags dato, men d prates i miljøe om at d e nåkka på gang... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 14, 2005 Noen som driver med bilpleie her oppe i nord?? Det kommer snart, men det blir i Alta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 16, 2005 Åja. Onkel reisen Mac Brox har kommet tilbake til oss vanlige folk her i det kalde nord ja Regner med at du hadde det fælt der nede i det varme utland .HMMMMM. Du skulle sagt fra at du reiste til Tyrkia , har lært mæ en masse flotte ord på tyrkisk fra tyrkera som jebbe her på hotellet . men det hadde ikke passa sæ å legge innpå forumet Men velkommen hjem iallefall. MATS , du må jo polere sjøl da , det e jo det som e kos med bil Må jo ikke bli lat her , he he . Hadde no bare varmen kommet så hadde det jo vært litt mere morsomt å stå ute. Og hadde vi no fått rydda i garasjen så hadde jo det også vært et fint alternativ Må vel bare bygge større da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 16, 2005 Åja. Onkel reisen Mac Brox har kommet tilbake til oss vanlige folk her i det kalde nord ja Regner med at du hadde det fælt der nede i det varme utland .HMMMMM. Du skulle sagt fra at du reiste til Tyrkia , har lært mæ en masse flotte ord på tyrkisk fra tyrkera som jebbe her på hotellet . men det hadde ikke passa sæ å legge innpå forumet Men velkommen hjem iallefall. MATS , du må jo polere sjøl da , det e jo det som e kos med bil Må jo ikke bli lat her , he he . Hadde no bare varmen kommet så hadde det jo vært litt mere morsomt å stå ute. Og hadde vi no fått rydda i garasjen så hadde jo det også vært et fint alternativ Må vel bare bygge større da. Hehe..begynner å lure på om jeg er vekselvarm..Kjenner lysta til å polere bil absolutt ikke er tilstede Har jo en garasje som hører huset til her også, men de som eier huset har ikke fått ryddet ut av den enda..Så da blir jeg vel fint nødt til å vente i alle fyll og fall da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...