#1 Skrevet Mai 12, 2005 Vel, hva kan man si... ABT-A4en jeg hadde viser seg visst å ikke være ABT allikevel.. Har vært i kontakt med ABT i Tyskland i dag, og de sier at dette stylingsettet ikke er deres... Noen som har noen råtips??? Har en kompis som har lyst på det samme stylingsettet..Men det kan bli vanskleig å skaffe når man ikke vet hvem som har laga det..Fantes ikke noe merke på den bilen jeg hadde heller så.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 12, 2005 Legger til flere bilder...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 12, 2005 Og litt til....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 12, 2005 Fin bil!.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 12, 2005 For meg ser det ut som noe Raceline greier... Edit 3 : det er det ikke =) tror sjappa der en "Kjartan" jobber har noe som ligner Edit : quality autoimport as (tror de har noe lignende) Edit 2 : Bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 12, 2005 Syntes først at fronten lignet på SGI, men jeg tror ikke det er det heller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 12, 2005 Synes frontfangeren ser ut som en MTM GTR-fanger, tilsvarende den Rune Danneborg hadde på A4-avanten sin i sin tid (nå Prosjekt 2, TS-Racing). Har ingen ide om hva resten av plasten består av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 12, 2005 Syns dere ikke at fangeren hans og den jeg la ut der ligner??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 12, 2005 For meg ser det ut som noe Raceline greier... Edit 3 : det er det ikke =) tror sjappa der en "Kjartan" jobber har noe som ligner Edit : quality autoimport as (tror de har noe lignende) Edit 2 : Bilde Den fangeren jeg har er kjøpt på Quality Autoimport, og den kan ligne ganske mye, men ser klare forskjeller.. Bilde av fangeren min: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 12, 2005 Vel, hva kan man si...ABT-A4en jeg hadde viser seg visst å ikke være ABT allikevel.. Har vært i kontakt med ABT i Tyskland i dag, og de sier at dette stylingsettet ikke er deres... Noen som har noen råtips??? Har en kompis som har lyst på det samme stylingsettet..Men det kan bli vanskleig å skaffe når man ikke vet hvem som har laga det..Fantes ikke noe merke på den bilen jeg hadde heller så.. Den A4'n går den i Telemark nå? Er en som ligner noe sykt, samme farge, samme front, bak har jeg ikke lagt merke til enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 12, 2005 Syns dere ikke at fangeren hans og den jeg la ut der ligner??? Nei! Jeg mener det har vært en gul S3 i klubben vår med tilsvarende frontspoiler iallefall. Sliter ltit med å finne igjen den tråden der jeg lurte på hvilken bil det kunne være. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 12, 2005 Den A4'n går den i Telemark nå? Er en som ligner noe sykt, samme farge, samme front, bak har jeg ikke lagt merke til enda. Han som kjøpte den bor på Stryn så vidt jeg husker.. Mulig han er i Telemark nå, men det vet jeg ikke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 12, 2005 Det er vel en mtm fanger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 13, 2005 Selger ikkje den fangeren som står på den blå bilen, men den røde er XX-line. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 13, 2005 OLA: Du tenker på S3'n til Are Bjølseth? Det er ihvertfall en MTM fanger. Bilde du la ut av A4'n står i et "gammelt" Bilsport 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 14, 2005 Den gule har en eldre typr SGI fanger. Hvis det er den du har så er det syling fra SGI. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 14, 2005 Det ser ut for meg at de som har sagt at dette er MTMfangeren har rett. SGI fangeren skiller seg litt fra den jeg hadde.. Takk for alle tips! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 14, 2005 Høyst trolig stemmer det ja, er noen år siden jeg har sett den gule S3en, men den holder vel til i Oslo/omegn en plass ? Uansett, aldri funnet noe info om den gule A4en noen plass, noen som har? Var vrient å si om det var MTM eller SGI på den sorte A4en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 14, 2005 Høyst trolig stemmer det ja, er noen år siden jeg har sett den gule S3en,men den holder vel til i Oslo/omegn en plass ? Uansett, aldri funnet noe info om den gule A4en noen plass, noen som har? Var vrient å si om det var MTM eller SGI på den sorte A4en. Gule a4 er vel et tresko produkt fra sverige Fronten er MTM GTR, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 15, 2005 Mattig har en som kan ligne litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 15, 2005 kan jo ikke være så vanskelig å spore eier via regnr, og bare spørre han? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 15, 2005 Prøv denne: http://mtm-tuning.com/ Så finner du fangeren der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 15, 2005 fant ingen spesiell info på fanger, eller fanger I DET HELE TATT Men det er vel den over? 100% sikkert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 15, 2005 http://www.audituning.com der er den.... se i galleriet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 15, 2005 Tror det er mange som ikke har lest hele tråden JA det er MTMfangeren, og mysteriet er oppklart Takk for hjelpa alle sammen! Jeg er forrige eier på bilen, og hadde det noe som helst sted stått hvilke firma som hadde laget hva av styling på den så hadde jeg ikke spurt.. Så den nye eieren vet like mye som meg..Eller akkurat nå, mindre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...