#26 Skrevet Mai 3, 2006 Antar dette er bilen det siktes til fra Dahlbäck sine sider. Dog er jeg ikke helt sikker på om dette ER det samme, dog meget likt og samme produsent. LØSNINGEN: A!avantgarde er produsenten, og de har system R og system RS. RS ser for meg litt mer firkantet ut (ut ifra små bilder jeg har sett på nettet), men det kan hende dette er forbeholdt B5 avant og at system S (som ser litt rundere ut) kun er til sedan. System RS: System S: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 6, 2006 Antar dette er bilen det siktes til fra Dahlbäck sine sider. Dog er jeg ikke helt sikker på om dette ER det samme, dog meget likt og samme produsent. LØSNINGEN: A!avantgarde er produsenten, og de har system R og system RS. RS ser for meg litt mer firkantet ut (ut ifra små bilder jeg har sett på nettet), men det kan hende dette er forbeholdt B5 avant og at system S (som ser litt rundere ut) kun er til sedan. System RS: System S: Hvor får man tak i denne A!avantgarde stylinga i Norge da..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...