Bixonen Passat 3C, fjernlyset på den ene lykten tenner ikke.

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg skal kjøpe meg en Passat 3C 2006 modell. Den har adaptive bixenon lamper. Det ene fjernlyset tenner ikke. Det andre tenner, men forsvinner etter noen sekunder. Har noen av dere peil på hva som kan være galt? Kan det bare være pæren som har gått?

Håper på svar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om der er bi-xenon så er jo pæra tent hele tiden på både nær og fjærn-stille. Er bare en klaff inne i lylta som går ned som gjør at lysbildet endrer seg. Få lest ut feilkoder på lykta, er mulig feil på styreenheten til en av lykten, eller ledningsbrudd i em av dem. Vanlig feil på de bilene der :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for svar. Skal få lest av feilkoden når jeg overtar bilen. Hva tror det vil koste å sette det bort på merkeverksted?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt usikker akkurat nå, jobber på Møller selv så burde igrunn vist det, men :P Pris på å fikse det kan vere veldig variabel, mtp hvor mye du må skifte. Redd for at du kansje må skifte hele lykta hvis det er noe brudd inni..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var litt redd for det. Det er vel kanskje like greit å bytte den med en gang? Er det vanskelig å bytte den eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må av med fangeren, men er foruten om det er det ganske fint å skifte den. Men du må nok innom merkeverksted å få grunninnstilt lyktene dine på nytt etter, ellers får du ikkje justert noe selv :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.