Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor man får tak i blanke eksos haler til å tre på orginal eksosen på Tiguan? Trur det finnes orginalt men de klarte ikke finne det på delelageret på Grenland Auto?

Eventuelt noen som har delenr??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det finnes som originalt tilbehør, og om de ikke finner det hos forhandleren så ber du dem ta kontakt med support avdelingen hos importøren. Bare be dem få med chassisnummeret på bilen, så finner vi det for dem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De fra golf og sånn vil nok også passe, er vel samme eksos på alle 2.0tdi nesten.

 

Jeg kjøpte til passaten på ebay, kostet 180kr+ 30kr frakt. Koster nærmere 1000 hos møller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk, da skal jeg nok få tak i det. syns det gjør seg veldig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har funnet 000071910A til god pris noe sted? (Noen mente at Yeti-haler er et greit alternativ, men de er vel 60mm?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant 000071910A på ebay.de, trolig bare prøvemontert, til 75€ + 10€ i frakt. Venter vel med montering til vårpussen, tenker jeg.

 

(De fleste på ebay ligger rundt 130€, så jeg er fornøyd. Slapp toll også.)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget opplysende tråd, lette akkurat etter dette selv, og egentlig var jo denne tråden bare et lite søk unna:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje et dumt spørsmål, men det jeg har sett av nyere Tiguaner har i hvertfall hatt kromma enderør!

Dem du linker til, er dem større eller noe da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

R-line har disse (evt noen som ligner veldig) som standard

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, men da slipper jeg, siden jeg har bestilt Exclusive R:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Derfor det står R-Line i avataren din da :) Da må du finne på noe annet i stedet :) F.eks kromlist nederst på bakluka, som jeg har satt på på min (se tråd nedenfor)

 

Bytte fra 2007 Touran Exclusive til ny Tiguan hørtes veldig kjent ut......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ja hvis du har gjort det samme så..:P

Skulle bare inn på Møller å høre hvor mye de skulle ha for å bytte oljekjøler, men endte visst opp med ny bil istedenfor;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.