#1 Skrevet April 6, 2013 Noen som vet hvor man får tak i blanke eksos haler til å tre på orginal eksosen på Tiguan? Trur det finnes orginalt men de klarte ikke finne det på delelageret på Grenland Auto? Eventuelt noen som har delenr?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 6, 2013 Ja, det finnes som originalt tilbehør, og om de ikke finner det hos forhandleren så ber du dem ta kontakt med support avdelingen hos importøren. Bare be dem få med chassisnummeret på bilen, så finner vi det for dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 6, 2013 I tilbehørsbrosjyren til Facelift heter de 000 071 910 A (Dobbel krom Ø70mm) Se også her: http://www.ebay.de/itm/Original-VW-Auspuffblende-Golf-VI-Scirocco-mit-ABE-2-x-76mm-000071910-poliert-/190801098825?pt=DE_Autoteile&hash=item2c6ca1b849 og http://vw.link-serviceshop.de/index.php?page=product&info=76 og http://personbilar.volkswagen.se/sv/models/tiguan/broschyrer.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 6, 2013 De fra golf og sånn vil nok også passe, er vel samme eksos på alle 2.0tdi nesten. Jeg kjøpte til passaten på ebay, kostet 180kr+ 30kr frakt. Koster nærmere 1000 hos møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 6, 2013 Tusen takk, da skal jeg nok få tak i det. syns det gjør seg veldig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 11, 2013 Noen som har funnet 000071910A til god pris noe sted? (Noen mente at Yeti-haler er et greit alternativ, men de er vel 60mm?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 1, 2013 Fant 000071910A på ebay.de, trolig bare prøvemontert, til 75€ + 10€ i frakt. Venter vel med montering til vårpussen, tenker jeg. (De fleste på ebay ligger rundt 130€, så jeg er fornøyd. Slapp toll også.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 1, 2013 Meget opplysende tråd, lette akkurat etter dette selv, og egentlig var jo denne tråden bare et lite søk unna:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 1, 2013 Så bra Pass på ebay, ikke alle som påstås passe til Tiguan gjør det (de fleste Tiguan har 70mm stusser dvs at endestykkene er ca 76mm). Tror dette søket skal være greit ift originaldel: http://www.ebay.de/sch/i.html?_trksid=p2051542.m570.l1313&_nkw=000071910A+&_sacat=0&_from=R40 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 1, 2013 Kanskje et dumt spørsmål, men det jeg har sett av nyere Tiguaner har i hvertfall hatt kromma enderør! Dem du linker til, er dem større eller noe da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 1, 2013 R-line har disse (evt noen som ligner veldig) som standard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 1, 2013 Ok, men da slipper jeg, siden jeg har bestilt Exclusive R:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 1, 2013 Derfor det står R-Line i avataren din da Da må du finne på noe annet i stedet F.eks kromlist nederst på bakluka, som jeg har satt på på min (se tråd nedenfor) Bytte fra 2007 Touran Exclusive til ny Tiguan hørtes veldig kjent ut...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 1, 2013 Hehe, ja hvis du har gjort det samme så.. Skulle bare inn på Møller å høre hvor mye de skulle ha for å bytte oljekjøler, men endte visst opp med ny bil istedenfor;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...