Anbefalte innlegg

Ser jo at en del har problemer med startsperrer og ser at det finnes mulige lette løsninger på det.

Har kjørt audi en god del år, men har aldri hatt noe problem.

Har en A8 som begynner å svikte med startsperra, virker som om det blir værre. Kakker litt i rattstammen og inn og ut med nøkkelen noen ganger så går den til slutt. Har kjøpt nytt batteri for det er dårlig, vet ikke om det kanskje kan være en sammenheng der? Skal sette det på plass i morgen. Men lurer på om jeg bare skal ta av rattet og lodde disse ledningene på mottakeren først som sist, før den stopper helt?

Noen med erfaringer å dele?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sluttstykke på tenningslås da? Sjekket/byttet dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke sjekket noe enda, men startsperrelampa blinker så naturlig å tro et det er denne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, er nok ss som tuller, men det jeg mener er at GRUNNEN til at den tuller KAN være pga sluttstykket. Hadde store problemer med ss jeg også (på min golf mk3 gti). Problemene er så godt som borte etter at jeg byttet sluttstykke. Jeg måtte som regel løsne låsen til tilten på rattet og "riste" i rattet/tenningslås for å få start.

Bare et tips. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også opplevd at slikt problem forsvant permanent fra en Audi A6 etter å ha rugget litt på kontaktene inn på startsperreboksen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvor den sitter? Godt gjemt inni kupeen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.