#1 Skrevet April 6, 2013 (endret) Heisann! Vurderer å selge Audien min nå, da jeg overhodet ikke har bruk for så stor bil. Info: Manuell gir Importert fra Tyskland (reg første gang i Norge 2001) Crusecontroll 4xEl vinduer Elektrisk justerbar korsryggstøtte AC Netting til bagasjerommet Sommer og vinterdekk på 15'' felg. Årsavgift for 2013 betalt. EU godkjent August 2011. Har hatt bilen i ca 1 år (kjøpt påske ifjor) Hva jeg har gjort med den i mitt eie: Skiftet girolje (09.06.2012/194000km) Skiftet bremseklosser og bremseskiver på alle 4 hjul (28.07.2012/196666km) Skiftet begge bak kalipere (28.07.2012/196666km) Skiftet luft/olje/bensin/kupe filter (28.07.2012/196666km) Skiftet tennplugger (28.07.2012/196666km) Skiftet bremse og kjølevæske (28.07.2012/196666km) Skiftet olje ved hver 5000km Skiftet vindusheisen på begge frontdørene Skiftet samtlige forstillingsdeler på begge fronthjulene+forstillingskontroll Meyle forsterket kit (03.11.2012/199500) Skiftet bakre vindusviskermotor samt vindusviskerarm Skiftet frontrute (27.03.2013/203100) Nye plastikkmatter til gulvet. Mangler/feil Registerreimen må byttes snart (ble byttet på 90000 km) Flensen på eksosanlegget røyk, la på en ny kjøpt på biltema som er festet med noen rørklemmer. Aldri opplevd noe problemer med dette etterpå (se bilde) Litt små rust (så bilder) Lakken på bilen er ikke 100%. Forrige eier var ikke flink til å ta vare på denne, derfor er det en god del småriper. Begge forskjermene har blitt lakkert på ny amatørmessig av forrige eier, derfor kan man se dette hvis man ser etter (se bilde) Har demontert AC viften (den som slår inn når man trykker ECON) da denne hyler når den slår inn. Bagesjeluken mangler interiør. Har denne liggende men listene er ødelagte her og muligens litt slitte fester. Av og til litt hard å få i 1 og 2 gir, mistenker slitte synkroneringsringer. Felgene har også blitt behandlet dårlig av forrige eier, og har endel skader. Sommerdekkene er slitte og må nok byttes. Oljetempsensor i dashbordet fungerer ikke (hvertfall aldri flyttet på seg i mitt eie) Termostaten virker heller ikke (skal fikses) Dørene på høyresider samt bagasjerom registreres ikke som åpnet i dashbordet ei heller går lyset på når disse er åpne. Bilen hadde originalt montert avtagbart hengerfeste, men var så dum og demonterte hele denne.... Alt i alt en god bil som starter og brukes hver dag :-) Si ifra om ønsker av flere bilder, så skal jeg fikse :-) Bilen står på Klepp i Rogaland. Kan godt bytte til en mindre bil, kom med forslag/bud! Er ikke helt sikker hvor mye jeg skal ta for denne, men rundt 50,000kr må vell være passende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 6, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 6, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 6, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 6, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 6, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 6, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 6, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 25, 2013 Opp :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 26, 2013 bytte i en Honda integra type R ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 20, 2013 bytte i en Honda integra type R ? Tror ikke det, så for meg noe ala Golf eller Polo :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...