#1 Skrevet April 6, 2013 Hei! Er det noen i karmøy-området som har 2stk spacere jeg kunne fått lånet, eller kjøpt? Må finne ut hvor mye jeg trenger, men er rundt 10-15mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 7, 2013 Har ett par 5mm Biltema spacere liggende som du kan låne om det er av interesse. Jeg la de oppå hverandre for å finne ut hvor mye jeg trengte. Ikke noe å kjøre med, men for å se hvordan klaring mot hjulbue/skjerm osv burde det gå fint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 8, 2013 Har ett par 5mm Biltema spacere liggende som du kan låne om det er av interesse. Jeg la de oppå hverandre for å finne ut hvor mye jeg trengte. Ikke noe å kjøre med, men for å se hvordan klaring mot hjulbue/skjerm osv burde det gå fint. Takk, men endte opp med å kjøpe de samme selv, så ser jeg hva jeg må bestille 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 8, 2013 eg har 4stk på 15mm=) 5x100 og 5x112 meina eg på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...