#1 Skrevet April 7, 2013 Som topic : Er det noen som vet hvor disse befinner seg ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 8, 2013 Teltet har vi funnet ut av nå. Det er "brukt opp", og kastet i søpla, så vi må nok kjøpe et nytt. Banneret er fortsatt etterlyst - er det virkelig ingen som vet noe om hvor det kan være ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 8, 2013 Det ble kjøpt nytt telt etter at det første avgikk med døden. Det ble vel brukt på 2 treff, så lenge jeg hadde teltet, men jeg vet ikke hvor det er i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 8, 2013 Det ble kjøpt nytt telt etter at det første avgikk med døden. Det ble vel brukt på 2 treff, så lenge jeg hadde teltet, men jeg vet ikke hvor det er i dag. Som jeg skrev, teltet er ikke noe tema lenger Banneret er fortsatt "på vift"..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...