#1 Skrevet Mai 12, 2005 Det kommer en "plystre" lyd fra bilen min. (golf 3) . Lyden er der hele tia, også på tomgang. Det høres ut som om den kommer fra dynamoen eller reima. Noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre med det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 12, 2005 Jeg har det også. Men kun ved ca. 2700 rpm til 3400. Høres ut som om jeg har en litt spesiell dumpventil eller noe når jeg girer. Er reima fra dynamoen tror jeg. CRC / skifte reim skulle vel hjelpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 12, 2005 Kjøpte meg en silikonspray på biltema som fjernet all slik lyd. Det kan enten skyldes at reima er slakk og dermed slurer, damå den stremmes eller byttes. Eller det kan skyldes at reima tar borti reimhjulet. Da fjernes lyden med spray. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 12, 2005 Kjøpte meg en silikonspray på biltema som fjernet all slik lyd. Det kan enten skyldes at reima er slakk og dermed slurer, damå den stremmes eller byttes. Eller det kan skyldes at reima tar borti reimhjulet. Da fjernes lyden med spray. Husker du navnet på den silikon spayen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 12, 2005 Står Biltema og Silikonspray på den. Jeg brukte den og på pakningene rundt dørene før vinteren, på parabolen slik at den ikke skulle fryse osv. Kjempespray! Kun til utvortes bruk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 12, 2005 ok Takker for hjelpa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...