#1 Skrevet Mai 12, 2005 Fikk i dag en bryter til min A4 B5 som jeg skal bruke til tåkelysene, det jeg lurer på er hvilke "klemmer" som skal tilkobles, bakpå bryteren har jeg 6 tilkoplinger, skal bare bruke to av dem, HVILKE? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 12, 2005 Slik ser den ut bak, hvor den skal tilkoples. Men hvilke nr skal jeg koble meg inn og ut på for å bryte en krets? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 12, 2005 Ta med bryteren ned til meg skal jeg fort finne ut hvem du skal bruke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 12, 2005 Du må vel bruke 4 eller 5 for å få lys i bryteren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 12, 2005 Du må vel bruke 4 eller 5 for å få lys i bryteren. christian hjalp meg, var 1 og 2 for lys, 5 og 6 for bryter. takker Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 13, 2005 Hei. Ene tåkelysåæra har akkurat gått. lurte da på å få noen åærer med mer blå/hvitt skjær i. Noen som har tips ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 13, 2005 Hei. Ene tåkelysåæra har akkurat gått. lurte da på å få noen åærer med mer blå/hvitt skjær i. Noen som har tips ? Her har du en link med slike pærer http://eurolamps.com/eurolamps/ordernow.htm#Xenon-Charged 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 14, 2005 Dersom du har et multimeter så er det bare å "prøve" seg frem til hvilken av tilkoblingene som bryter kretsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...