#1 Skrevet April 7, 2013 Hei alle! Har en clutsj på min golf, som trengs å skiftes... Noen som har erfaring med dette? Trenger tips og råd for å gjøre dette på en minst smertefull måte. Merk: golf 2 1.8 16v 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 7, 2013 minst smertefulle måten er og ta bort girkassa. så ser du hvordan resten skal gjøres.. husk at clutchen på denne bilen er bakvendt av verktøy så trenger du 9mm tolvkant pipe til svinghjul. samt kan være lurt med rett verktøy for sentrering da det ikke funker så greit med vanlig sentreringsverktøy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 8, 2013 Hei alle!Har en clutsj på min golf, som trengs å skiftes... Noen som har erfaring med dette? Trenger tips og råd for å gjøre dette på en minst smertefull måte. Merk: golf 2 1.8 16v kanskje smertefult for lommebuka, men jeg kan bytte den for 1500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 9, 2013 tusen takk for hjelp! Er ganske gira på å få gjort det selv, men skal gi deg en tilbakemelding om jeg gir opp! =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...