#1 Skrevet April 8, 2013 (endret) ... A (som har nøkkelen i lomma) kjører bilen ut av garasjen, setter seg så i passasjersetet, B setter seg i bilen, kjører et stykke, slipper av (edit) A og fortsetter å kjøre. B stopper bilen og så....? Får ikke låst? Får ikke stoppet eller startet? Stopper bilen, forlater den, den låser, og kommer man ikke inn igjen i bilen? ...det samme, men når B er alene i bilen, kveler den i et lyskryss, og så...? (Så kan man sikkert utbrodere med hvis at både A og B har med hver si nøkkel i lomma, og så ........) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 8, 2013 Slipper av "A" mente du? :-) B setter seg i bilen, kjører et stykke, slipper av B og fortsetter å kjøre. B stopper bilen og så....? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 8, 2013 bilen gir beskjed om at nøkkelen er utenfor rekkevidde i løpet av par-tre meter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 8, 2013 Bilen gir vel beskjed når nøkkel havner på utsiden av bilen også, om jeg ikke husker feil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 8, 2013 Bilen fortsetter å gå, men gir beskjed om at nøkkelen er utenfor rekkevidde. Stopper du bilen får du ikke startet den igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 8, 2013 OK. Mente å slippe av A, ja. Så dette er ikke noe problem? Eller er det mulig å "drite på..." her? Er jo ikke alle som leser/forstår all info i displayet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 8, 2013 OK. Mente å slippe av A, ja. Så dette er ikke noe problem? Eller er det mulig å "drite på..." her? Er jo ikke alle som leser/forstår all info i displayet? I min 2009 A4 er det ikke til å ta feil av, den piper også er det bilde av en nøkkel i stort oransjt øverst på displayet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 8, 2013 Kjører du videre og stopper bilen så får du ikke startet igjenn nei. Ikke får du låst den heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 8, 2013 Jeg aner ikke hvordan det er på Audi VW, men en kompis av meg har en Ford KA. Han kjørte madamen et sted så videre til meg ca 3 mil, når han stoppet bilen kom han på at madamen hadde nøkkelen i veska. Da var det selvfølgelig umulig og få start igjen, jeg måtte kjøre han og hente nøkkelen, men som sagt vet ikke hvordan dette fungerer på Audi/VW. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...