Anbefalte innlegg

Noen som har sett noe lignende? Det skjedde i løpet av et par dager, og kun på venstre side! (Jeg får nytt på garanti......)

Lykteglass.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener eg har sett dette på andre b8'ere på dette forumet og andre forum ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har samma shiten på min B6... Mye eldre bil, men dog.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde samme på min B8 også, på den ytre lykten, på begge sider. Fikk nye på garantien :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde samme problem på min Passat tilbake i 2006. Først venstre så høyre. Ble fikset av Møller men måtte argumentere litt for å få det skiftet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Serviceleder innrømmet motvillig at han hadde sett det før ja....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde samme problemet på min B8. Byttet alle sammen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde det i nedkant på lyktene på min B8, byttet på garanti uten mye diskusjon (de spekulerte/trodde at plasten var følsom for enkelte typer/sterke bilvaskemidler eller noe).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde det i nedkant på lyktene på min B8, byttet på garanti uten mye diskusjon (de spekulerte/trodde at plasten var følsom for enkelte typer/sterke bilvaskemidler eller noe).

 

Leste i Autofil for 1år eller 2 siden at en Saab eier sleit med samme problemet, og Saab sa at det var pga enkelte typer/sterke bilvaskemidler..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.