#1 Skrevet April 8, 2013 Noen som har sett noe lignende? Det skjedde i løpet av et par dager, og kun på venstre side! (Jeg får nytt på garanti......) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 8, 2013 Mener eg har sett dette på andre b8'ere på dette forumet og andre forum ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 8, 2013 Jeg har samma shiten på min B6... Mye eldre bil, men dog. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 8, 2013 Hadde samme på min B8 også, på den ytre lykten, på begge sider. Fikk nye på garantien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 8, 2013 Hadde samme problem på min Passat tilbake i 2006. Først venstre så høyre. Ble fikset av Møller men måtte argumentere litt for å få det skiftet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 8, 2013 Serviceleder innrømmet motvillig at han hadde sett det før ja.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 8, 2013 Hadde samme problemet på min B8. Byttet alle sammen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 8, 2013 Hadde det i nedkant på lyktene på min B8, byttet på garanti uten mye diskusjon (de spekulerte/trodde at plasten var følsom for enkelte typer/sterke bilvaskemidler eller noe). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 8, 2013 Hadde det i nedkant på lyktene på min B8, byttet på garanti uten mye diskusjon (de spekulerte/trodde at plasten var følsom for enkelte typer/sterke bilvaskemidler eller noe). Leste i Autofil for 1år eller 2 siden at en Saab eier sleit med samme problemet, og Saab sa at det var pga enkelte typer/sterke bilvaskemidler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...