#1 Skrevet Mai 12, 2005 Kompis av meg monterer en garret t28BB på sin nissan 200sx og da driver folk å sier han må ha olje restriktor for alle bb turboer skal ha mindre olje? Noen som vet om dette stemmer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 12, 2005 tidlig å bumpe men bumper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 12, 2005 Stemmer litt det frøken Johansen!! T3 midt-delen til Garret skal ikke ha så høyt oljetrykk. The thrust bearing T3 center section only needs 10-15psi to lubricate effectively. Many motors produce oil pressure in excess of 70psi, often forcing oil past the shaft seals, causing smoking problems. An oil restrictor will drop pressure levels to a sane level, alleviating smoking problems. Recommended for most applications with oil pressure above 30-40psi Slik kan en olje-restriktor se ut....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 12, 2005 GIK turbo har den restriktoren du har bruk for 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...