#1 Skrevet April 8, 2013 (endret) - glødepluggar skifta - kaldstart alltid ok - registerreim og dieselpumpe justert og ok - G62-sensor skifta - ingen forskjell Har køyrt med fråkobla G62-sensor ei tid (er dette skadeleg?) for å få lett start når halv-varm/ no når utemperaturen er høgare. Alternativ er å kinne nokre sekund før den startar. Dette er veldig frustrerande då eg har hatt 1z-motorar før som har starta berre eg sovidt har vore borti lykjelen. Håpar nokon har ei løysing. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 10, 2013 Finnast det entusiastar i Ålesundsområdet som kunne tenkt seg å låne/prøve/oppleve bilen eit par døger - og som kanskje kan finne løysinga på problemet - dette er berre so fortvilande. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 5, 2013 Hei - vi sliter fortsatt med denne. Har forska litt meir. Som sagt kan ein kinne til batteriet er tomt. I dag prøvde eg å trille igong på 2´ndre gir - då starta den. Synst å legge merke til at startmotoren har låg omdreining på kald motor - når eg kinnar på varm/ halvvarm motor er omdreininga høgare. Kan virke som omdreininga blir lågare dess lenger tid det går frå bilen har vore varm. Startar normalt når varm - men skal ikkje stå lenge før ein må kinne litt - men som sagt då går startaren fortare rundt enn når kald. I og med at den starta på gir når kald so ser eg føre meg at det er startmotoren det er noko gale med? Synspunkt? Er det grei skuring å skifte denne? Har tilgang på bukk. Håpar på svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...