tungstarta halvvarm Audi 80 1,9 Tdi 94-modell

Anbefalte innlegg

- glødepluggar skifta

- kaldstart alltid ok

- registerreim og dieselpumpe justert og ok

- G62-sensor skifta - ingen forskjell

 

Har køyrt med fråkobla G62-sensor ei tid (er dette skadeleg?) for å få lett start når halv-varm/ no når utemperaturen er høgare. Alternativ er å kinne nokre sekund før den startar.

 

Dette er veldig frustrerande då eg har hatt 1z-motorar før som har starta berre eg sovidt har vore borti lykjelen.

 

Håpar nokon har ei løysing.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnast det entusiastar i Ålesundsområdet som kunne tenkt seg å låne/prøve/oppleve bilen eit par døger - og som kanskje kan finne løysinga på problemet - dette er berre so fortvilande.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei - vi sliter fortsatt med denne. Har forska litt meir. Som sagt kan ein kinne til batteriet er tomt. I dag prøvde eg å trille igong på 2´ndre gir - då starta den. Synst å legge merke til at startmotoren har låg omdreining på kald motor - når eg kinnar på varm/ halvvarm motor er omdreininga høgare. Kan virke som omdreininga blir lågare dess lenger tid det går frå bilen har vore varm. Startar normalt når varm - men skal ikkje stå lenge før ein må kinne litt - men som sagt då går startaren fortare rundt enn når kald. I og med at den starta på gir når kald so ser eg føre meg at det er startmotoren det er noko gale med? Synspunkt? Er det grei skuring å skifte denne? Har tilgang på bukk. Håpar på svar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.