#1 Skrevet April 9, 2013 Hvor utbredt er dette problemet egentlig? Er det bare en hysterisk svenske og VG som lager sensjonsoverskrifter? Min bil sporer, men kun med sommerhjul, med de fordømte Bridgestonedekkene som bilen ble levert med. Forskjellen på vinterdekk og sommerdekk er som natt og dag! http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=10102186 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 9, 2013 min tante har en 2011 a4 allroad, å den oppfører seg som en idiot med sommerdekkene på.. vinterdekk INGEN problem. mener den å har slik styring. som nevnt i artikkelen, så har dekkdimensjon innvirkning. har testet dekkene på en annen bil å på den så sporer det ingen ting. jeg tror dette er et utbredt problem, i alle fall på allroad som jeg har hørt om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 9, 2013 Syntes min 2013 A4 Allroad ble slik med sommerdekkene på, kontaktet forhandler i dag, og de sier det er en fiks på gang, min blir lett tung om hverandre, men det kan jo være sporing, dekktype, styring osv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 9, 2013 Min er virkelig ille. Når problemet oppstår er det umulig å styre den i retningen jeg ønsker å kjøre - enten blir rattutslaget for stort eller for lite. I tillegg får man NULL tilbakemelding fra underlaget siden styringen virker fastlåst i hakket sitt, og det er jo uheldig når det er glatt. Løsningen blir å svinge til sides og restarte bilen. Da kan jeg kjøre et lite stykke før det oppstår på nytt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 3, 2013 Ny software er på trappene, biler testes i Scandinavia nå, så skal de til midtøsten for å testes i varmen. Er et temperatur relatert problem, da metallhuset rundt magneten utvider seg i varme, og trekker seg sammen i kulde, så virker magnetismen forskjellig, med avstannen til huset rundt, dette skal korrigeres med software sies det, så vi får se, kommer visstnok til sommeren en gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 4, 2013 Ny software er tilgjengelig nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 14, 2013 Noen som har oppdatert software enda? Virker det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...