#1 Skrevet April 9, 2013 Jeg har en A8 fra 2002, som har R134 kobling på høy siden, men har R12 kobling på L siden, da jeg prøvde å sette på et adapter på denne nippelen så gikk den vanlige 3/8 koblingen som er standard på R12 ikke på, det viste deg at stussen på Audi røret hadde grovere gjenger. Hva type gjenger er det Audi bruker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 9, 2013 Er det ikke slike adaptere du presser på a? Men LP koblinga er større ja, vil tippe det er 1/2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 9, 2013 Den ser helt lik ut som en 3/8 vanlig, bare med grovere gjenger. rart at ingen andre audier enn min har denne gjengetypen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 12, 2013 Er det ingen her som har vært borte i dette??????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...