Hvor (kan jeg kjøpe RS2-front?)

Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe meg RS2 front på min B4 men jeg vil ikke ha den i glassfiber! Hvor kan jeg kjøpe en Hel fanger plast??? Eventuelt org. og tåkelys? Noen som har kanskje? Ser egentli etter Cab/S2 fanger :tilber: men er umulig å finne så jeg får sette på noe annet i mellom tiden til den dukker opp : smil : Ser også etter annen styling : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tenkt å kjøpe meg RS2 front på min B4 men jeg vil ikke ha den i glassfiber! Hvor kan jeg kjøpe en Hel fanger plast??? Eventuelt org. og tåkelys? Noen som har kanskje? Ser egentli etter Cab/S2 fanger :tilber: men er umulig å finne så jeg får sette på noe annet i mellom tiden til den dukker opp : smil : Ser også etter annen styling : klø :

Replica er vel gjerne helst i glassfiber.. Skal du ha RS2/S2-front må du vel ut på bruktmarkedet, som alle andre :] Ebay feks : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Norsk bildelsenter selger jo nye orginale rs2-fangere. Men mener å komme på at en orginal fanger koster over 10 000kr, og da kommer den uten blink/tåkelys/netting. Kan også være de har en fanger som er brukt, og i god stand.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei har en rs2 fanger som er sprekt i høyre side fra lyktehull og opp. den går vel sikkert an å reparere.. den ska du få billig!:)):

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye forlanger du for fangeren?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.