Noen som kan kikke på en bil for meg?

Anbefalte innlegg

Det er nesten i mitt nabolag så jeg kan alltids titte på den. Men er lite bilkyndig så dersom det er teknikk, rust og liknende du vil ha vurdert så er jeg ikke rette mannen.

 

Hører fra deg dersom av interesse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Jeg bor et stykke fra men kan stikke å se på den for deg vis ikke noen som bor nermere tar oppgaven. Jeg har endel erfaring med disse og andre vag produkte, jeg skur også selv.

 

 

Den ser jo ganske gei ut fra de man ser i annonsen...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for tilbudet begge to, ser ut som det plutselig blir litt endring i planene da jeg har fått tilbud om en her i stvg. Men takk som byr! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, håper det går fint at jeg slenger meg på denne! :)

Skulle gjerne hatt noen til å titte på en Audi A3 for meg også. Kjipt med en bomtur fra Oslo til Bergen.

Har laget en tråd, ligger finnlink der: http://forum.vacn.no/showthread.php?...BP98040-Bergen

 

Jeg kan titte på den slik jeg skrev over i løpet av noen dager. Men er dårlig på teknikk, rust osv. Hører fra deg dersom en dummies skal se på den :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg bor i bergen jeg kan se på denne om du ønsker det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.