#1 Skrevet April 9, 2013 2.7t motor fra A6 1999 selges. Motorkode APB. Denne motoren er å finne i flere biler (S4, A6 etc.) Husker jeg rett så har motoren gått rundt 150 000km (har hatt motoren en stund, og jeg har ikke dokumentasjonen på den lengre). RS4 svinghjull og clutch er montert. Ta kontakt for mere informasjon. Pris 9000,- evt. bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2013 Kom gjerne med bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 26, 2013 Plug and play i s4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 27, 2013 Ja, motorene i A6 og S4 er like. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 27, 2013 Hei, er den overhalt på noen måte, m tanke på pakninger etc. 250 HK? Har samme motor i allroad`n, med noen små olje lekkasjer etc. Som er passert 260 000. Kanskje en ide å bytte, istedenfor legge ut masse penger.... Du har ikke tilfeldigvis sett med coiler liggende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 29, 2013 Den er ikke overhalt. Har COP coiler som er montert på motoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 30, 2013 Fortsatt til salgs. Kom med bud da for faan, drit lei denne klanken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 31, 2013 Hvor står denne a ? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 31, 2013 Den står i Skjåk, i Nord-Gudbrandsdalen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 31, 2013 Ok , en stubb og kjøre for meg da , må vurdere litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 31, 2013 22 mil:) Ja, tenk litt på saken. Kom gjerne med bud. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...