#1 Skrevet April 10, 2013 Hei! Isolasjonsmatten som ligger på undersiden av panseret, er det bare for støyisolasjon? Den har ikke noen annen funksjon? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 10, 2013 Riktig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 10, 2013 Den gir da litt varmeisolasjon også, men det er en bieffekt. Jeg har fjernet min og det er merkbar forsjell både utvendig og inni bilen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 10, 2013 Støy du merker forskjell på da ja? Den gir da litt varmeisolasjon også, men det er en bieffekt. Jeg har fjernet min og det er merkbar forsjell både utvendig og inni bilen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 10, 2013 Ja, litt mer lyder fra motoren jeg hører bare... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...