#1 Skrevet April 10, 2013 Komplett Sports interiør - 1200,- BUD Førerstolen har jo en liten skramme men er mulig mulig og bytte trekk! Skjermbreddere - 500,- BUD Hattehylle uten hull - 500,- BUD Har også panser, dører, skjermer, Grill, Fangere, frontlykter, bakluke og baklykter til Golf 2. Link til finn.no med litt bilder http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=40880030&searchQuery= Ring for mer info! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 20, 2013 Hei! Trenger spylerdyser panser om det er 89 eller eldre mod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 22, 2013 Hallo. Skal en tur ut i verksted i kveld. Da kan jeg se etter om de sitter der! Noe jeg er ganske sikker på at de gjør! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 22, 2013 slike du mener? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 22, 2013 Ja, kommer an på hvordan de er festet i panser. Er det kryssfeste eller firkant utsparing i panser ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 23, 2013 Disse sitter i panseret. Ser etter hvordan feste det er på de i kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 25, 2013 Her ser du hvordan den er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 25, 2013 Passer desverre ikke, mn takk for at du tok deg bryet [ATTACH]195255[/ATTACH]Her ser du hvordan den er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 25, 2013 Har et panser til som jeg kan se etter på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 25, 2013 hehe,ja om du orker så hadde det vært fint det Har et panser til som jeg kan se etter på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 26, 2013 har sett på 5stk golfer i verksted men alle er like 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 27, 2013 Har ikke tilfeldigvis gti leppe til små fanger liggende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 28, 2013 Hadde ei. Men tror jeg ble sendt med den forige gti'n jeg solgte:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 15, 2013 Har fortsatt masse golf/jetta 2 deler! Sender over hele landet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 15, 2013 Har fortsatt masse golf/jetta 2 deler! Sender over hele landet har ikke tilfeldigvis en rimelig dynamo som ikke sitter å knurrer som passer på en 1.8gl ? (Rein gasser, uten kat) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 27, 2013 Har fortsatt mye av disse delene. Pluss litt mere på lager Tuningart justerbart helt nytt. hbo1500kr (bud) G60 Skjermbreddere og skjørt. orginalt hbo 2000kr (bud) spør vis du trenger noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 27, 2013 Interessert i å selge kun sjåfør og passasjer sete? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 27, 2013 egentlig ikke. men du skal få kjøpt alt til en god pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 4, 2013 masse deler enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 5, 2013 Har du 90-fangere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 6, 2013 skal se etter i kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 6, 2013 er interiøret solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 7, 2013 Sendt deg pm... har du noen marsrot deler til golf 2 som bakluke og høyre dør til 2 dørs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet November 8, 2013 hallo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...