noen som har turbo å dyser fra 150hk pd motoren. skal på en ajm motor:)

Anbefalte innlegg

lurer på om noen har turbo å dyser fra 150hk pd motoren. som jeg skal sette på en ajm motor :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare til opplysning så sitter det samme dyser på 130 og 150 PD motorene. Espen Sørensen mener jeg har dyser liggende.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok takk:) da veit jeg det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en 130pd delemotor som står på preem i Charlottenberg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åja. pris på dyser på den motoren da? trur jeg må ha 150hk turboen? eller går det med 130? for å få mest mulig hk i pd motoren min ^^,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Turboen fra 130 hk har mye tynnere aksling og tåler langt lavere trykk. Så vill ikke kaste bort tid å penger på å tenke den tanken engang. Gå for 150.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker planene! : ja :

 

Desverre er AJM den PD motoren som av en eller annen merkelig grunn har høyest statistikk for å blåse toppakningen : klø : Det er den første PD motoren så jeg tror de første ble skrudd sammen med en dårligere toppakning som ble revidert og fikset til de senere motorene. Verdt å ha i bakhodet ihvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker pettern. hehe merka dette etter at den gikk. da bytte jeg topp å ny turbo. men da tenkte jo ikke jeg så langt som nå :P hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.